Het Customer Care Center is in 1999 opgericht omdat er sterk behoefte was aan iets anders dan de grijze massa: een kwalitatief contactcenter. Kwaliteit staat in onze missie, maar nog veel belangrijker… we zijn er elke dag mee bezig. Dit heeft de afgelopen jaren geleid tot de organisatie die Het Customer Care Center nu is: een middelgrote speler in de dynamische contactbranche die goed presteert ten opzichte van de markt. De mensen maken het verschil in onze organisatie.

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste:

Projectmanager (m/v)

32 tot 40 uur per week

Het team waarin je terecht komt bestaat uit ambitieuze, analytische en commerciële mensen die gewend zijn om binnen een dynamische omgeving te werken en hart hebben voor de klanten van Het Customer Care Center.

Doel van de functie:

Het opstellen, implementeren en begeleiden van inbound en outbound campagnes voor nieuwe en reeds bestaande klanten. Als projectmanager ben je het aanspreekpunt voor onze opdrachtgevers en informeer je hen over behaalde resultaten en de voortgang van de lopende campagnes. Samen met projectteams van medewerkers van HCCC ben je verantwoordelijk voor het behalen van gestelde KPI’s en streef je ernaar om campagne resultaten telkens te verbeteren. Daarnaast is het in jouw functie belangrijk te bouwen aan de klantrelatie en in te spelen op mogelijkheden voor nieuwe campagnes bij bestaande en nieuwe opdrachtgevers. Je rapporteert direct aan de operationeel directeur van HCCC.

De belangrijkste werkzaamheden van de projectmanager bestaan uit:

  • Het onderhouden van externe contacten en beheer portfolio;
  • Het opstarten van campagnes;
  • Het interpreteren en analyseren van cijfers en campagneresultaten;
  • Het monitoren van de campagne en opvolging vanuit de analyses;
  • Het aansturen van het projectteam (IT en supervisie);
  • Betrokkenheid bij compliance;
  • Administratieve taken.

Functie eisen:

  • HBO denk- en werkniveau;
  • Ervaring als projectmanager in de contactcenter branche is een pré;
  • Analytisch en accuraat;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Flexibel, stressbestendig;
  • Pro-actief en probleemoplossend vermogen;
  • Commercieel en resultaatgericht.

Solliciteren:

Is dit de baan voor jou en vind je het leuk om in een commercieel en dynamische bedrijf te werken? Dan ontvangen we graag je cv en motivatie per e-mail: HRM@customercarecenter.nl