De inboundactiviteiten binnen Het Customer Care Center hebben een centraal en duidelijk doel: de telefoongesprekken op een kwalitatieve en commerciële wijze aannemen waardoor er meer omzet ontstaat en wij daarmee het bedrijfsresultaat van onze opdrachtgevers verbeteren.

In de basis zijn onze medewerkers, naast dienstverlenende telefonisten, bovenal commerciële telefonisten, die dankzij onze manier van communiceren, de beller optimaal te woord staan en uit ieder gesprek het maximale commerciële resultaat halen voor onze opdrachtgevers. Het betreft niet alleen binnenkomende telefonie maar zeker ook e-mail, post en chat. Wij zijn er klaar voor. Ook kunnen wij uw online imago bewaken door onze webcare faciliteiten. Onze medewerkers zijn gewend om in diverse systemen te werken van onze opdrachtgever. Hierbij kunt u denken aan het werken in Sap, Siebel en Uis. Wij zijn technisch in staat deze systemen te ontsluiten en daarmee volledig deel te nemen in uw primaire proces.

Het Customer Care Center neemt u de zorgen uit handen. In hoogtij dagen, voor de opvang van pieken en/of permanente opvang van uw klant- en prospectcontacten. Onze reguliere openingstijden zijn op werkdagen van 07.00 – 22.00 uur en op zaterdag van 07.00 – 16.00 uur. Uiteraard bestaat de mogelijkheid voor ruimere openingstijden indien u dit wenst.

Technisch zijn er verschillende mogelijkheden voor perfect gestroomlijnde oplossingen:

0800/0900 informatienummers

Uw eigen (vaste nummers) die worden gerouteerd Secretariaatsservice; Uw telefoniste.nl