Welkom
Het Customer Care Center is in 1999 opgericht omdat er sterk behoefte was aan iets anders dan de grijze massa: een kwalitatief contactcenter. Kwaliteit staat in onze missie, maar nog veel belangrijker… we zijn er elke dag mee bezig. Dit heeft de afgelopen jaren geleid tot de organisatie die Het Customer Care Center nu is: een middelgrote speler in de dynamische contactbranche die goed presteert ten opzichte van de markt. De mensen maken het verschil in onze organisatie.

Ook onze klanten blij maken? Neem dan contact met ons op. We maken graag kennis!

Waarom werken bij Het Customer Care Center
Bij ons bedrijf werken veel verschillende mensen in alle soorten en maten, achtergrond is niet belangrijk, instelling wel. Werken bij Het Customer Care Center betekent:

- samen onze klanten blij maken: mooie en bekende A-merken
- uitdagende werkzaamheden
- flexibele werktijden
- leuke collega’s en goede sfeer
- marktconform salaris, hoger dan callcenter CAO
- commerciële en communicatieve vaardigheden ontwikkelen
- diverse trainingen en coachings
- diverse team-uitjes en wedstrijden

Belangrijk voor onze functies:
- goede communicatie vaardigheden
- een commerciële instelling of commercieel talent en bereid om te leren
- telefoonstem (ABN) en in geval van customer service ook foutloze geschreven communicatie

Doorgroeimogelijkheden:
- senior academy waarin agents opgeleid worden tot senior agent en trainingen krijgen van o.a. onze contactcentermanager en directeur
- in de afgelopen jaren zijn er agents doorgestroomd naar: supervisor, ICT medewerker, planner en forecaster, ICT manager, projectmanager en directeur

Samen zijn we Het Customer Care Center!

Vacatures
Onderstaand een overzicht van de openstaande vacatures bij Het Customer Care Center.
Stagiair HR

Het Customer Care Center is in 1999 opgericht, omdat er sterk behoefte was aan iets anders dan de grijze massa: een kwalitatief contactcenter. Kwaliteit staat in onze missie, maar nog veel belangrijker… we zijn er elke dag mee bezig. Dit heeft de afgelopen jaren geleid tot de organisatie die Het Customer Care Center nu is: een middelgrote speler in de dynamische contactbranche, die goed presteert ten opzichte van de markt. De mensen maken het verschil in onze organisatie.

Voor onze HR afdeling zijn wij op zoek naar een:

Stagiair HR

Tijdens je stage periode zal je de afdeling HR ondersteunen op verschillende gebieden. In overleg is er ruimte om eigen initiatieven te starten en een bijdrage te leveren aan lopende projecten.

Je werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit:

  • Het opzetten van een plan t.b.v. Social Media;
  • Assisteren bij werving en selectie;
  • Ondersteunen bij de personeels- en salarisadministratie (bijvoorbeeld het doorvoeren van mutaties);
  • Het verwerken van ziek- en herstelmeldingen.

Meedenken over verbetering en aanpassing van onze processen stellen wij zeer op prijs, wij horen graag jouw mening. Tijdens je stage periode zal je begeleiding krijgen van de HR Adviseur.

Functie eisen

  • Een derde- of vierdejaars HBO-student Human Resource Management;
  • Accuratesse, cijfermatig, flexibel, zelfstandig kunnen werken en stressbestendig;
  • Goede kennis van MS Office;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.

Functie eisen zijn voor ons niet het allerbelangrijkste, jouw persoonlijkheid telt. Wij vinden het belangrijk dat je enthousiast van karakter bent, zaken snel oppakt, oog voor details hebt en beschikt over goede sociale vaardigheden.

Is dit de baan voor jou en vind je het leuk om in een dynamisch bedrijf met veel jonge mensen te werken? Dan ontvangen we graag je cv en motivatie per e-mail: HRM@customercarecenter.nl

Voor meer informatie over onze organisatie kun je terecht op onze website: www.customercarecenter.nl Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Saskia van Dooremaal, HR Adviseur op telefoonnummer: 072-7501410.

Outbound medewerkers

Commerciële outbound medewerkers
12-40 uur per week

De functie
  • Je werkzaamheden bestaan uit het voeren van verkoopgesprekken en het en administratief verwerken van deze uitgaande telefoongesprekken voor onze campagnes zoals: salesgesprekken, dataverrijking, afspraken maken voor tussenpersonen, donateurs werven, retentie, upsellen of conversie.
  • Je bent op de hoogte van de doelstellingen van het desbetreffende project en realiseert deze met gebruik van goede gespreksvaardigheden.
  • Je bent en blijft op de hoogte van de ontwikkelingen van het project.
  • Je signaleert eventuele problemen/veranderingen in het project naar de projectverantwoordelijke Supervisor en draagt zo bij aan ontwikkeling.
  • Je bent zorgvuldig in het invoeren van gespreksgegevens.
  • Samen met jouw collega’s binnen het team zorgdragen voor het behalen van de projectdoelstellingen.

Functie eisen

  • Minimaal MBO-niveau of vergelijkbaar.
  • Foutloos (accentloos) Nederlands in woord en geschrift.
  • Een goede telefoonstem.
  • Goede computervaardigheden en snelle typevaardigheid
  • Flexibele instelling (minimaal 12 uur per week, 2 avonden per week en 1 zaterdag per 2 weken beschikbaar)
  • Goede communicatieve vaardigheden: correcte omgang met de consument.
  • Een commerciële instelling: kansen en mogelijkheden signaleren en daarop kunnen inspelen.
  • In staat zijn samen te werken in een team.

Waarom werken bij HCCC?

  • Flexibele werktijden van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 21.30 uur en zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur met diverse start en stoptijden.
  • Persoonlijke aandacht
  • Diverse verkooptrainingen
  • Leuke en gezellig sfeer binnen het bedrijf
  • Werken in teamverband
  • Mogelijkheden tot vergoeding reiskosten.

Solliciteren

Is dit de baan voor jou en vind je het leuk om in een dynamisch bedrijf met veel jonge mensen te werken? Dan ontvangen we graag je cv en motivatie per e-mail: HRM@customercarecenter.nl

Voor meer informatie over onze organisatie kun je terecht op onze website: www.customercarecenter.nl Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Saskia van Dooremaal, HR Adviseur op telefoonnummer: 072-7501410.

Open sollicitaties zijn welkom via humanresources@customercarecenter.nl