Welkom
Het Customer Care Center is in 1999 opgericht omdat er sterk behoefte was aan iets anders dan de grijze massa: een kwalitatief contactcenter. Kwaliteit staat in onze missie, maar nog veel belangrijker… we zijn er elke dag mee bezig. Dit heeft de afgelopen jaren geleid tot de organisatie die Het Customer Care Center nu is: een middelgrote speler in de dynamische contactbranche die goed presteert ten opzichte van de markt. De mensen maken het verschil in onze organisatie.

Ook onze klanten blij maken? Neem dan contact met ons op. We maken graag kennis!

Waarom werken bij Het Customer Care Center
Bij ons bedrijf werken veel verschillende mensen in alle soorten en maten, achtergrond is niet belangrijk, instelling wel. Werken bij Het Customer Care Center betekent:

- samen onze klanten blij maken: mooie en bekende A-merken
- uitdagende werkzaamheden
- flexibele werktijden
- leuke collega’s en goede sfeer
- marktconform salaris, hoger dan callcenter CAO
- commerciële en communicatieve vaardigheden ontwikkelen
- diverse trainingen en coachings
- diverse team-uitjes en wedstrijden

Belangrijk voor onze functies:
- goede communicatie vaardigheden
- een commerciële instelling of commercieel talent en bereid om te leren
- telefoonstem (ABN) en in geval van customer service ook foutloze geschreven communicatie

Doorgroeimogelijkheden:
- senior academy waarin agents opgeleid worden tot senior agent en trainingen krijgen van o.a. onze contactcentermanager en directeur
- in de afgelopen jaren zijn er agents doorgestroomd naar: supervisor, ICT medewerker, planner en forecaster, ICT manager, projectmanager en directeur

Samen zijn we Het Customer Care Center!

Vacatures
Onderstaand een overzicht van de openstaande vacatures bij Het Customer Care Center.
Stagiair HR

Het Customer Care Center is in 1999 opgericht, omdat er sterk behoefte was aan iets anders dan de grijze massa: een kwalitatief contactcenter. Kwaliteit staat in onze missie, maar nog veel belangrijker… we zijn er elke dag mee bezig. Dit heeft de afgelopen jaren geleid tot de organisatie die Het Customer Care Center nu is: een middelgrote speler in de dynamische contactbranche, die goed presteert ten opzichte van de markt. De mensen maken het verschil in onze organisatie.

Voor onze HR afdeling zijn wij op zoek naar een:

Stagiair HR

Tijdens je stage periode zal je de afdeling HR ondersteunen op verschillende gebieden. In overleg is er ruimte om eigen initiatieven te starten en een bijdrage te leveren aan lopende projecten.

Je werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit:

  • Het opzetten van een plan t.b.v. Social Media;
  • Assisteren bij werving en selectie;
  • Ondersteunen bij de personeels- en salarisadministratie (bijvoorbeeld het doorvoeren van mutaties);
  • Het verwerken van ziek- en herstelmeldingen.

Meedenken over verbetering en aanpassing van onze processen stellen wij zeer op prijs, wij horen graag jouw mening. Tijdens je stage periode zal je begeleiding krijgen van de HR Adviseur.

Functie eisen

  • Een derde- of vierdejaars HBO-student Human Resource Management;
  • Accuratesse, cijfermatig, flexibel, zelfstandig kunnen werken en stressbestendig;
  • Goede kennis van MS Office;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.

Functie eisen zijn voor ons niet het allerbelangrijkste, jouw persoonlijkheid telt. Wij vinden het belangrijk dat je enthousiast van karakter bent, zaken snel oppakt, oog voor details hebt en beschikt over goede sociale vaardigheden.

Is dit de baan voor jou en vind je het leuk om in een dynamisch bedrijf met veel jonge mensen te werken? Dan ontvangen we graag je cv en motivatie per e-mail: HRM@customercarecenter.nl

Voor meer informatie over onze organisatie kun je terecht op onze website: www.customercarecenter.nl Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Saskia van Dooremaal, HR Adviseur op telefoonnummer: 072-7501410.

Outbound medewerkers

Commerciële outbound medewerkers
12-40 uur per week

De functie
  • Je werkzaamheden bestaan uit het voeren van verkoopgesprekken en het en administratief verwerken van deze uitgaande telefoongesprekken voor onze campagnes zoals: salesgesprekken, dataverrijking, afspraken maken voor tussenpersonen, donateurs werven, retentie, upsellen of conversie.
  • Je bent op de hoogte van de doelstellingen van het desbetreffende project en realiseert deze met gebruik van goede gespreksvaardigheden.
  • Je bent en blijft op de hoogte van de ontwikkelingen van het project.
  • Je signaleert eventuele problemen/veranderingen in het project naar de projectverantwoordelijke Supervisor en draagt zo bij aan ontwikkeling.
  • Je bent zorgvuldig in het invoeren van gespreksgegevens.
  • Samen met jouw collega’s binnen het team zorgdragen voor het behalen van de projectdoelstellingen.

Functie eisen

  • Minimaal MBO-niveau of vergelijkbaar.
  • Foutloos (accentloos) Nederlands in woord en geschrift.
  • Een goede telefoonstem.
  • Goede computervaardigheden en snelle typevaardigheid
  • Flexibele instelling (minimaal 12 uur per week, 2 avonden per week en 1 zaterdag per 2 weken beschikbaar)
  • Goede communicatieve vaardigheden: correcte omgang met de consument.
  • Een commerciële instelling: kansen en mogelijkheden signaleren en daarop kunnen inspelen.
  • In staat zijn samen te werken in een team.

Waarom werken bij HCCC?

  • Flexibele werktijden van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 21.30 uur en zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur met diverse start en stoptijden.
  • Persoonlijke aandacht
  • Diverse verkooptrainingen
  • Leuke en gezellig sfeer binnen het bedrijf
  • Werken in teamverband
  • Mogelijkheden tot vergoeding reiskosten.

Solliciteren

Is dit de baan voor jou en vind je het leuk om in een dynamisch bedrijf met veel jonge mensen te werken? Dan ontvangen we graag je cv en motivatie per e-mail: HRM@customercarecenter.nl

Voor meer informatie over onze organisatie kun je terecht op onze website: www.customercarecenter.nl Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Saskia van Dooremaal, HR Adviseur op telefoonnummer: 072-7501410.

Senior Agent Leiden

In 2012, 2013 en 2014 hebben wij meerdere Contactcenter Agents de mogelijkheid geboden om zich te ontwikkelen tot Senior Agent middels de Senior Academy. In verband met verwachte drukte willen wij dit jaar wederom een aantal medewerkers de mogelijkheid bieden om zich op te laten leiden tot Senior Agent. Waarvan één op locatie bij één van onze opdrachtgevers zal gaan werken en bereid moet zijn om te reizen.

Wij zijn op zeer korte termijn op zoek naar:

Senior Agent Outbound in opleiding

Minimaal 32 uur per week

Het huidige Supervisieteam bestaat uit zes Supervisors (4 Outbound, 2 Inbound), die ondersteund worden door meerdere Senior Agents of Senior Agents in opleiding. De Supervisor is, samen met de op dat moment werkzame collega's, verantwoordelijk voor de werkvloer. Hieronder wordt verstaan; de agents, de door hen geboekte resultaten, de verwerking hiervan en de diverse campagnes. De Senior Agent in opleiding ondersteund het Supervisieteam.

Naast je huidige werkzaamheden zal je takenpakket worden uitgebreid met onder andere:

  • Inwerken van nieuwe agents. Helpen met inloggen PC, uitleg belapplicatie/dashboard/urenregistratie, meeluisteren met ervaren agent;
  • Assisteren bij de eerste gevoerde gesprekken en de verwerking in de applicatie;
  • Meeluisteren en controles op basis van compliance;
  • Eigen ervaring en tips delen met nieuwe en bestaande agents;
  • Zorgdragen voor een professioneel kennisniveau van de agents door middel van vragen beantwoorden, begeleiden en coachen;
  • Knelpunten van de diverse campagnes signaleren en melden aan verantwoordelijke Supervisor;
  • Het zorgdragen voor een positieve werksfeer;
  • Het bewaken van naleving van de huisregels en het kwaliteitshandboek.

Functie eisen

  • MBO+ of HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 1 jaar ervaring binnen de Contact Centercenter branche;
  • Goede commerciële, communicatieve en coachingsvaardigheden;
  • Integer;
  • Resultaatgericht en weet van aanpakken;
  • Analytisch;
  • Flexibel inzetbaar (ook beschikbaar op avonden en zaterdagen).

Is dit de baan voor jou en vind je het leuk om in een dynamisch bedrijf met veel jonge mensen te werken? Dan ontvangen we graag je cv en motivatie per e-mail: HRM@customercarecenter.nl

Voor meer informatie over onze organisatie kun je terecht op onze website: www.customercarecenter.nl Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Saskia van Dooremaal, HR Adviseur op telefoonnummer: 072-7501410.

Supervisor Outbound Leiden

Wij zijn ter uitbreiding van ons team op zoek naar:

Supervisor Outbound

40 uur per week

Doel van de functie

Het huidige Supervisie team bestaat uit 7 Supervisors, die ondersteund worden door meerdere Senior Agents of Senior Agents in opleiding. De Supervisor is, samen met de op dat moment werkzame collega’s, verantwoordelijk voor de werkvloer. Hieronder wordt verstaan; de agents, de door hen geboekte resultaten, de verwerking hiervan en de diverse campagnes. Je fungeert als koppeling tussen Projectmanagement en de werkvloer. Hieronder wordt verstaan vraagbaak zijn en het aansturen van de agents, de door hen geboekte resultaten monitoren, de verwerking hiervan en de diverse campagnes op rolletjes laten verlopen met als doel een fantastische score neerzetten met jouw team.

Je werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit:

  • Het zorgen dat de campagnetargets behaald worden.
  • Het borgen van de kwaliteit en resultaten van de gevoerde telefoongesprekken.
  • Zorgdragen voor een professioneel kennisniveau van de agents door middel van coachen, begeleiden, motiveren en trainen.
  • In samenwerking met het Projectmanagementteam de knelpunten van de diverse campagnes signaleren met betrekking tot kwaliteit, kwantiteit en continuïteit.
  • Het zorgdragen voor de diverse campagnes gedurende de shift, inclusief de scores, percentages, service level agreements en de hierbij horende administratie.
  • Het zorgdragen voor de informatievoorziening en communicatie op de werkvloer.
  • Het zorgdragen voor een optimale werkomgeving voor de agents in het callcenter.
  • Het structureel meeluisteren met de agents en gespreksfeedback verzorgen.
  • Het beoordelen van de agents en het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken.
  • Er voor zorgen dat agents de generieke gesprekstechnieken hanteren.
  • Het bewaken van naleving van de huisregels en het kwaliteitshandboek.

Functie eisen

  • MBO+ of HBO werk- en denkniveau.
  • Enkele jaren ervaring binnen de Callcenter branche, bij voorkeur Outbound.
  • Goede commerciële, communicatieve en coachingsvaardigheden.
  • Weet van aanpakken.
  • Resultaatgericht.
  • Analytisch.
  • Flexibel inzetbaar (avonden/zaterdagen).

Is dit de baan voor jou en vind je het leuk om in een dynamisch bedrijf met veel jonge mensen te werken? Dan ontvangen we graag je cv en motivatie per e-mail: HRM@customercarecenter.nl

Voor meer informatie over onze organisatie kun je terecht op onze website: www.customercarecenter.nl Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Saskia van Dooremaal, HR Adviseur op telefoonnummer: 072-7501410.

Contactcenter Manager Leiden

Het Customer Care Center is een facilitair contactcenter en aanbieder van omnichannel klantcontact met als hoofddiensten customer service en telemarketing. Ons doel en visie is kwaliteitsleider zijn op het gebied van klantcontact voor onze partners in business en de klanten van onze opdrachtgevers.

Voor onze nieuwe vestiging in Leiden zoeken wij een:

Contactcenter Manager

40 uur per week

Als Contactcenter Manager ben je eindverantwoordelijk voor de resultaten van de vestiging in Leiden. Samen met het Supervisie team zorg je voor operationele zaken op de werkvloer en het bereiken van de kwalitatieve en kwantitatieve targets. Je fungeert als schakel tussen het Supervisie team, de Projectmanagers, Planning en de klant. Hierbij geef je direct sturing en begeleiding aan de Supervisors en Senior Agents en indirect aan het team op de werkvloer.

De belangrijkste werkzaamheden bestaan uit:

  • Coachen en begeleiden van jouw Supervisie team, zodat ze optimaal op hun project kunnen presteren en de targets kunnen behalen
  • Aansturen van de planner om een optimale bezetting van de werkvloer te realiseren en
  • Opstarten van nieuwe campagnes in samenspraak met Project Management en ICT
  • Analyseren van knelpunten in de operatie en initiëren van oplossingen
  • Monitoren en analyseren van scores en uuropbrengsten en uitzetten van acties op basis van de resultaten
  • Bewaken van kwaliteit en compliance
  • Rapporteren van resultaten aan management
  • Sparringpartner zijn voor management team

Wij vragen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Gedegen ervaring binnen de Contactcenter branche
  • Management skills: in staat om een team te bouwen en aan te sturen
  • Goede commerciële, communicatieve en coachingsvaardigheden
  • Cijfermatige en analytische vaardigheden

Wij bieden

  • Een informele werksfeer met een jong team
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën
  • Goede arbeidsvoorwaarden: 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding en pensioenregeling
  • Werkplek met prachtig uitzicht op Leiden

Is dit de baan voor jou en vind je het leuk om in een dynamisch bedrijf met veel jonge mensen te werken? Dan ontvangen we graag je cv en motivatie per e-mail: HRM@customercarecenter.nl

Voor meer informatie over onze organisatie kun je terecht op onze website: www.customercarecenter.nl Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Saskia van Dooremaal, HR Adviseur op telefoonnummer: 072-7501410.

Open sollicitaties zijn welkom via humanresources@customercarecenter.nl