Welkom 
Het Customer Care Center is in 1999 opgericht omdat er sterk behoefte was aan iets anders dan de grijze massa: een kwalitatief contactcenter. Kwaliteit staat in onze missie, maar nog veel belangrijker… we zijn er elke dag mee bezig. Dit heeft de afgelopen jaren geleid tot de organisatie die Het Customer Care Center nu is: een middelgrote speler in de dynamische contactbranche die goed presteert ten opzichte van de markt. De mensen maken het verschil in onze organisatie.

Ook onze klanten blij maken? Neem dan contact met ons op. We maken graag kennis!

Waarom werken bij Het Customer Care Center
Bij ons bedrijf werken veel verschillende mensen in alle soorten en maten, achtergrond is niet belangrijk, instelling wel. Werken bij Het Customer Care Center betekent:

– samen onze klanten blij maken: mooie en bekende A-merken
– uitdagende werkzaamheden
– flexibele werktijden
– leuke collega’s en goede sfeer
– marktconform salaris, hoger dan callcenter CAO
– commerciële en communicatieve vaardigheden ontwikkelen
– diverse trainingen en coachings
– diverse team-uitjes en wedstrijden

Belangrijk voor onze functies:
– goede communicatie vaardigheden
– een commerciële instelling of commercieel talent en bereid om te leren
– telefoonstem (ABN) en in geval van customer service ook foutloze geschreven communicatie

Doorgroeimogelijkheden:
– senior academy waarin agents opgeleid worden tot senior agent en trainingen krijgen van o.a. onze contactcentermanager en directeur
– in de afgelopen jaren zijn er agents doorgestroomd naar: supervisor, ICT medewerker, planner en forecaster, ICT manager, projectmanager en directeur

Samen zijn we Het Customer Care Center!

Vacatures
Onderstaand een overzicht van de openstaande vacatures bij Het Customer Care Center.

Stagiair HR

Outbound medewerkers

Stagiair Social Media