Welkom
Het Customer Care Center is in 1999 opgericht omdat er sterk behoefte was aan iets anders dan de grijze massa: een kwalitatief contactcenter. Kwaliteit staat in onze missie, maar nog veel belangrijker… we zijn er elke dag mee bezig. Dit heeft de afgelopen jaren geleid tot de organisatie die Het Customer Care Center nu is: een middelgrote speler in de dynamische contactbranche die goed presteert ten opzichte van de markt. De mensen maken het verschil in onze organisatie.

Voor het supervisieteam in Alkmaar zoeken wij een:

Supervisor Outbound
40 uur per week

De Supervisor is, samen met de op dat moment werkzame collega’s, verantwoordelijk voor de werkvloer. Hieronder wordt verstaan; de agents, de door hen geboekte resultaten, de verwerking hiervan en de diverse campagnes. Je fungeert als koppeling tussen Projectmanagement en de werkvloer.

Je werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit:
– Het zorgen dat de campagnetargets behaald worden.
– Het borgen van de kwaliteit en resultaten van de gevoerde telefoongesprekken.
– Zorgdragen voor een professioneel kennisniveau van de Senior Agent en Agents door middel van
coachen, begeleiden, motiveren en trainen.
– In samenwerking met het Projectmanagementteam de knelpunten van de diverse campagnes signaleren
met betrekking tot kwaliteit, kwantiteit en continuïteit.
– Het zorgdragen voor de diverse campagnes gedurende de shift, inclusief de scores, percentages,
service level agreements en de hierbij horende administratie.
– Het zorgdragen voor de informatievoorziening en communicatie op de werkvloer.
– Het zorgdragen voor een optimale werkomgeving voor de agents.
– Het structureel meeluisteren met de agents en gespreksfeedback verzorgen.
– Het beoordelen van de agents en het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken.
– Ervoor zorgen dat agents de generieke gesprekstechnieken hanteren.
– Het bewaken van naleving van de huisregels en het kwaliteitshandboek.

Functie eisen:
– MBO+ of HBO werk- en denkniveau.
– Enkele jaren ervaring binnen de Contactcenter branche, bij voorkeur Outbound.
– Goede commerciële, communicatieve en coachingsvaardigheden.
– Weet van aanpakken
– Resultaatgericht
– Analytisch
– Flexibel inzetbaar (avonden/zaterdagen).

Waarom werken bij Het Customer Care Center
Bij ons bedrijf werken veel verschillende mensen in alle soorten en maten, achtergrond is niet belangrijk, instelling wel. Werken bij Het Customer Care Center betekent:

– Samen onze klanten blij maken: mooie en bekende A-merken
– Uitdagende werkzaamheden
– Flexibele werktijden
– Leuke collega’s en goede sfeer
– Marktconform salaris, hoger dan callcenter CAO
– Commerciële en communicatieve vaardigheden ontwikkelen
– Diverse trainingen en coachings
– Diverse team-uitjes en wedstrijden

Belangrijk voor onze functies:
– Goede communicatie vaardigheden
– Een commerciële instelling of commercieel talent en bereid om te leren
– Telefoonstem (ABN) en in geval van customer service ook foutloze geschreven communicatie

Doorgroeimogelijkheden:
– Senior academy waarin agents opgeleid worden tot senior agent en trainingen krijgen van o.a. onze contactcentermanager en directeur
– In de afgelopen jaren zijn er agents doorgestroomd naar: supervisor, ICT medewerker, planner en forecaster, ICT manager, projectmanager en directeur

Solliciteren:
Ben je toe aan de volgende stap in je carrière? Dan ontvangen we graag je cv en motivatie per e-mail: HRM@customercarecenter.nl
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Saskia van Dooremaal, HR Adviseur op telefoonnummer: 072-7501410.