Stagiair Receptie

Tijdens je stage periode zal je de samen met het facilitaire team de vele facetten van het vak leren. In overleg is er ruimte om eigen initiatieven te starten en een bijdrage te leveren aan lopende projecten.

Wat ga je allemaal doen?
  • Het ontvangen van gasten en sollicitanten;
  • Assisteren bij werving en selectie;
  • Controleren van tijdregistratie;
  • Beheren van trainingsagenda;
  • Inkopen van kantoor artikelen;
  • Verzorgen van de dagelijkse lunch;
  • Netjes houden van de kantine;
  • Verwerken van binnenkomende en uitgaande post.

Dit is nog maar een greep uit alle werkzaamheden. Het gaat om een zeer veelzijdige stageplek, waar je genoeg ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen

 

Wat verwachten wij van jou?
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Enthousiast en leergierig;
  • Servicegericht;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • Minimaal 2 stagedagen in combinatie met een passende opleiding
Wat bieden wij jou?
  • Een leuke stageplek in een gezellig team;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Stagevergoeding en gratis lunch;

 

Is dit jouw stageplek en vind je het leuk om in een dynamisch bedrijf met veel jonge mensen te werken? Dan ontvangen we graag je reactie per mail: HRM@customercarecenter.nl.

Voor meer informatie over de stageplek kun je contact opnemen met Saskia van Dooremaal, HR Adviseur op telefoonnummer: 072-7501410.