Het Customer Care Center is in 1999 opgericht, omdat er sterk behoefte was aan iets anders dan de grijze massa: een kwalitatief contactcenter. Kwaliteit staat in onze missie, maar nog veel belangrijker… we zijn er elke dag mee bezig. Dit heeft de afgelopen jaren geleid tot de organisatie die Het Customer Care Center nu is: een middelgrote speler in de dynamische contactbranche, die goed presteert ten opzichte van de markt. De mensen maken het verschil in onze organisatie.

Voor onze HR afdeling zijn wij op zoek naar een:

Stagiair HR

Tijdens je stage periode zal je de afdeling HR ondersteunen op verschillende gebieden. In overleg is er ruimte om eigen initiatieven te starten en een bijdrage te leveren aan lopende projecten.

Je werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit:

  • Het opzetten van een plan t.b.v. Social Media;
  • Assisteren bij werving en selectie;
  • Ondersteunen bij de personeels- en salarisadministratie (bijvoorbeeld het doorvoeren van mutaties);
  • Het verwerken van ziek- en herstelmeldingen.

Meedenken over verbetering en aanpassing van onze processen stellen wij zeer op prijs, wij horen graag jouw mening. Tijdens je stage periode zal je begeleiding krijgen van de HR Adviseur.

Functie eisen

  • Een derde- of vierdejaars HBO-student Human Resource Management;
  • Accuratesse, cijfermatig, flexibel, zelfstandig kunnen werken en stressbestendig;
  • Goede kennis van MS Office;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.

Functie eisen zijn voor ons niet het allerbelangrijkste, jouw persoonlijkheid telt. Wij vinden het belangrijk dat je enthousiast van karakter bent, zaken snel oppakt, oog voor details hebt en beschikt over goede sociale vaardigheden.

Is dit de baan voor jou? Dan ontvangen we graag je cv en motivatie per e-mail: HRM@customercarecenter.nl

Voor meer informatie over onze organisatie kun je terecht op onze website: www.customercarecenter.nl
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Saskia van Dooremaal, HR Adviseur op telefoonnummer: 072-7501410.