Senior Agent

20 uur per week (naast uren als agent)

Samen met de Supervisor is de Senior Agent verantwoordelijk voor de werkvloer. Hieronder wordt verstaan het aansturen van de agents, de door hen geboekte resultaten monitoren, de verwerking hiervan en de diverse campagnes op rolletjes laten verlopen met als doel een fantastische score neerzetten met jouw team.

Je werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit:

  • Het coachen en begeleiden van jouw agents, zodat ze optimaal kunnen presteren en hun targets kunnen behalen
  • Het inwerken van nieuwe agents en deze uitleg geven over de procedures binnen de organisatie
  • Afwijkingen signaleren en dit terug koppelen aan Supervisie
  • Eigen ervaring en tips delen met nieuwe en bestaande agents
  • Meeluisteren en borgen van de kwaliteit en resultaten van de gevoerde telefoongesprekken op basis van compliance
  • Bewaken van de huisregels en agenten aanspreken op ongeoorloofd gedrag
  • Leidraden en applicaties testen
  • Op de rustige momenten meebellen op de lopende projecten
  • Het creëren van een bruisende en positieve werksfeer

Functie eisen

  • MBO+ of HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 1 jaar ervaring binnen de Contact Centercenter branche
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Goede commerciële, communicatieve en coachingsvaardigheden
  • Zelfstandig, pro-actief, collegiaal, stressbestendig, flexibel, integer, inlevingsvermogen, analytisch vermogen en commercieel
  • Resultaatgericht en weet van aanpakken
  • Analytisch
  • Flexibel inzetbaar (ook beschikbaar op avonden en zaterdagen)

Solliciteren:

Is dit de baan voor jou en vind je het leuk om in een dynamische bedrijf met veel jonge mensen te werken? Dan ontvangen we graag je cv en motivatie per e-mail: HRM@customercarecenter.nl.

Voor meer informatie over onze organisatie kun je terecht op onze website: www.customercarecenter.nl.

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Saskia van Dooremaal, HR Adviseur op telefoonnummer: 072-7501410.