Het Customer Care Center is in 1999 opgericht, omdat er sterk behoefte was aan iets anders dan de grijze massa: een kwalitatief contactcenter. Kwaliteit staat in onze missie, maar nog veel belangrijker… we zijn er elke dag mee bezig. Dit heeft de afgelopen jaren geleid tot de organisatie die Het Customer Care Center nu is: een middelgrote speler in de dynamische contactbranche, die goed presteert ten opzichte van de markt. De mensen maken het verschil in onze organisatie.

Voor onze HR afdeling zijn wij op zoek naar een enthousiaste, creatieve, proactieve:

Recruiter

Als recruiter ben en voel jij je verantwoordelijk voor het waarmaken van één van onze belangrijkste bedrijfsonderdelen, namelijk het matchen van de doelstelling ten aanzien van recruitment. Je werft nieuwe medewerkers die beschikken over de juiste vaardigheden voor de diverse lopende projecten op onze locaties Alkmaar en Leiden. Hierbij zorg je voor de juiste arbeidsmarkt communicatie, start je wervingscampagnes en verzorg je de communicatie met de kandidaten. Dit doe je op een creatieve manier waarbij je zelf de juiste wervingskanalen inzet.

Je gaat onderdeel uitmaken van het team HR/Trainer/Planner en samen zijn wij verantwoordelijk voor het gehele Recruitment proces. Er is in overleg veel ruimte om eigen initiatieven te starten.

Wat wij vragen

Wij zoeken een recruiter die analytisch sterk is, communicatief vaardig en goed kan samenwerken. Je bent nieuwsgierig, daadkrachtig, hebt kennis van de verschillende doelgroepen en weet deze te benaderen met de verschillende offline en online recruitment tools. Je bent zeker van jezelf, ondernemend en commercieel ingesteld.

Wat wij bieden

Een interessante en uitdagende functie in een informele dynamische werkomgeving waarbij wij meedenken over verbetering en aanpassing van onze processen zeer op prijs stellen, wij horen graag jouw mening. Een goed salaris, aangevuld met een aantrekkelijke bonusregeling. De functie is voor 30 tot 40 uur per week, waarbij de werktijd afhankelijk is van de behoefte, die we samen overleggen.

Functie eisen zijn voor ons niet het allerbelangrijkste, jouw persoonlijkheid telt. Wij vinden het belangrijk dat je enthousiast van karakter bent, zaken snel oppakt, oog voor details hebt en beschikt over goede sociale vaardigheden.

Solliciteren

Denk jij bij het lezen van deze vacature tekst dit kan ik beter? Dan zijn wij nieuwsgierig naar jou! Mail je cv en motivatie naar: HRM@customercarecenter.nl

Voor meer informatie over onze organisatie kun je terecht op onze website: www.customercarecenter.nl
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Saskia van Dooremaal, HR Adviseur op telefoonnummer: 072-7501410.