Welkom
Het Customer Care Center is in 1999 opgericht omdat er sterk behoefte was aan iets anders dan de grijze massa: een kwalitatief contactcenter. Kwaliteit staat in onze missie, maar nog veel belangrijker… we zijn er elke dag mee bezig. Dit heeft de afgelopen jaren geleid tot de organisatie die Het Customer Care Center nu is: een middelgrote speler in de dynamische contactbranche die goed presteert ten opzichte van de markt. De mensen maken het verschil in onze organisatie.

Voor ons Projectmanagers team in Alkmaar zijn wij op zoek naar een enthousiaste:

Projectmanager (m/v)
40 uur per week

Het team waarin je terecht komt bestaat uit ambitieuze, analytische en commerciële mensen die gewend zijn om binnen een dynamische omgeving te werken en hart hebben voor de klanten van Het Customer Care Center.

Doel van de functie:
Het opstellen, implementeren en begeleiden van inbound en outbound campagnes voor nieuwe en reeds bestaande klanten. Als projectmanager ben je het aanspreekpunt voor onze opdrachtgevers en informeer je hen over behaalde resultaten en de voortgang van de lopende campagnes. Samen met projectteams van medewerkers van HCCC ben je verantwoordelijk voor het behalen van gestelde KPI’s en streef je ernaar om campagne resultaten telkens te verbeteren. Daarnaast is het in jouw functie belangrijk te bouwen aan de klantrelatie en in te spelen op mogelijkheden voor nieuwe campagnes bij bestaande en nieuwe opdrachtgevers. Je rapporteert direct aan de operationeel directeur van HCCC.

De belangrijkste werkzaamheden van de projectmanager bestaan uit:
– Het onderhouden van externe contacten en beheer portfolio
– Het opstarten van campagnes
– Het interpreteren en analyseren van cijfers en campagneresultaten
– Het monitoren van de campagne en opvolging vanuit de analyses
– Het aansturen van het projectteam (IT en supervisie)
– Betrokkenheid bij compliance
– Administratieve taken

Functie eisen
– HBO denk- en werkniveau
– Ervaring als projectmanager of in de contactcenter branche is een pré
– Analytisch en accuraat
– Goede communicatieve vaardigheden
– Flexibel, stressbestendig
– Pro-actief en probleemoplossend vermogen
– Commercieel en resultaatgericht

Waarom werken bij Het Customer Care Center
Bij ons bedrijf werken veel verschillende mensen in alle soorten en maten, achtergrond is niet belangrijk, instelling wel. Werken bij Het Customer Care Center betekent:

– Samen onze klanten blij maken: mooie en bekende A-merken
– Uitdagende werkzaamheden
– Flexibele werktijden
– Leuke collega’s en goede sfeer
– Marktconform salaris, hoger dan callcenter CAO
– Commerciële en communicatieve vaardigheden ontwikkelen
– Diverse trainingen en coachings
– Diverse team-uitjes en wedstrijden

Belangrijk voor onze functies:
– Goede communicatie vaardigheden
– Een commerciële instelling of commercieel talent en bereid om te leren
– Telefoonstem (ABN) en in geval van customer service ook foutloze geschreven communicatie

Doorgroeimogelijkheden:
– Senior academy waarin agents opgeleid worden tot senior agent en trainingen krijgen van o.a. onze contactcentermanager en directeur
– In de afgelopen jaren zijn er agents doorgestroomd naar: supervisor, ICT medewerker, planner en forecaster, ICT manager, projectmanager en directeur

Solliciteren:
Is dit de baan voor jou en vind je het leuk om in een commercieel en dynamische bedrijf te werken? Dan ontvangen we graag je cv en motivatie per e-mail: HRM@customercarecenter.nl
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Saskia van Dooremaal, HR Adviseur svandoormaal@customercarecenter.nl of 072-7501409.