Welkom
Het Customer Care Center is in 1999 opgericht omdat er sterk behoefte was aan iets anders dan de grijze massa: een kwalitatief contactcenter. Kwaliteit staat in onze missie, maar nog veel belangrijker… we zijn er elke dag mee bezig. Dit heeft de afgelopen jaren geleid tot de organisatie die Het Customer Care Center nu is: een middelgrote speler in de dynamische contactbranche die goed presteert ten opzichte van de markt. De mensen maken het verschil in onze organisatie.

Voor ons team in Alkmaar zijn wij op zoek naar een:

PLANNER (FT)
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de kwalitatieve en kwantitatieve personeelsplanning voor de vestiging in Alkmaar en Leiden. Je bent een spin in het web en bent voor de planning het aanspreekpunt. Samen met de Project Managers stem je de benodigde uren en de beschikbaarheid van de agenten op de verschillende projecten af.

Je werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit:
– Forecasten en berekenen van benodigde bezettingen voor klantenservice projecten.
– Inplannen van de agents op de verschillende projecten.
– Het opstellen en up to date houden van de personeelsplanning en werkroosters van agents.
– Verzorgen van de administratie van alle mutaties in de planning (ziekte, absentie,
vakantieaanvragen, wijzigingen in de voorkeursplanning).
– Rapportages maken voor Project Management.
– Contact onderhouden met de Project Managers, Contact Center Manager en Supervisie inzake
nieuwe, lopende en aflopende projecten.
– Advies geven aan het management bij bezettingsvraagstukken
– Het tijdig signaleren en doelgericht oplossen van rooster- en bezettingsproblemen.
– Analyseren van historische gegevens om te komen tot optimalisering van planningen in de
toekomst.

Functie eisen:
– MBO+ denk- en werkniveau
– Cijfermatig en analytisch sterk
– Helikopterview en goed vooruit kunnen denken
– Probleemoplossend en organiserend vermogen
– Initiatiefrijk en stressbestendig
– Servicegerichte en commerciële instelling
– Integer
– Een proactieve houding
– Goede kennis van MS Office
– Minimaal 1 jaar ervaring in de contactcenter branche

Waarom werken bij Het Customer Care Center
Bij ons bedrijf werken veel verschillende mensen in alle soorten en maten, achtergrond is niet belangrijk, instelling wel. Werken bij Het Customer Care Center betekent:

– samen onze klanten blij maken: mooie en bekende A-merken
– uitdagende werkzaamheden
– flexibele werktijden
– leuke collega’s en goede sfeer
– marktconform salaris, hoger dan callcenter CAO
– commerciële en communicatieve vaardigheden ontwikkelen
– diverse trainingen en coachings
– diverse team-uitjes en wedstrijden

Belangrijk voor onze functies:
– goede communicatie vaardigheden
– een commerciële instelling of commercieel talent en bereid om te leren
– telefoonstem (ABN) en in geval van customer service ook foutloze geschreven communicatie

Doorgroeimogelijkheden:
– senior academy waarin agents opgeleid worden tot senior agent en trainingen krijgen van o.a. onze contactcentermanager en directeur
– in de afgelopen jaren zijn er agents doorgestroomd naar: supervisor, ICT medewerker, planner en forecaster, ICT manager, projectmanager en directeur

Solliciteren:
Graag ontvangen we je cv en motivatie per e-mail: HRM@customercarecenter.nl
Heb je nog vragen? Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Saskia van Dooremaal (HR Adviseur) svandooremaal@customercarecenter.nl of telefonisch 072 – 5821050.