Ons bedrijf

Het Customer Care Center is een facilitair contactcenter en aanbieder van omnichannel klantcontact, met als hoofddiensten customer service (email, telefonie, chat, sms, webcare, whatsapp etc.) en telemarketing. Door onze kwaliteit, focus en gedrevenheid zorgen wij voor een structurele verbetering van uw klantcontact.

Ons doel en visie is kwaliteitsleider zijn op het gebied van klantcontact voor onze partners in business en de klanten van onze opdrachtgevers.

- jarenlange ervaring
- focus op customer journey, customer experience en operational excellence
- focus op belangrijke KPI’s in ons vakgebied zoals FTR, NPS, CES, CPO, conversie etc.
- partnership
- pragmatische aanpak
- centraal stellen van kwaliteit
- pro-activiteit en flexibiliteit
- vooruitdenken & innovatie
- betrokkenheid
- eigen ICT: custom made rapportages en software (HCCC coachingstool en compliance manager)

Ervaring

We hebben de afgelopen jaren succesvol ervaring opgedaan met een breed scala aan campagnes in diverse markten, zowel B-B als B-C. De branches waarin wij het verschil maken zijn: o.a. uitgeverijen, online platformen, detailhandel en retailing, automotive, telecom en internet, goede doelen, loterijen, leisure, verzekeringen en financiële producten, energie en zakelijke dienstverlening.

Compliance
Compliant werken is een vereiste om ons vak goed uit te voeren.: De borging hiervan bestaat uit een uitgebreid compliance plan, compliance officer, quality teams voor structurele controle, diverse trainingen enz. Het Customer Care Center wordt regelmatig geaudit door externe bureaus en volgt de ontwikkelingen op de voet.

Wij zijn trots te kunnen vermelden dat wij structureel gemiddeld >98% in externe metingen en met locatie-audits boven branchegemiddelde en branchenorm scoren.