Customer service Klantenservice is in de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden voor organisaties. Wij juichen dit toe, de klant bepaalt immers het succes van uw organisatie. Wij stellen uw (potentiële) klant dan ook centraal in onze aanpak en onze klantcontactprofessionals tillen uw klantenservice naar een hoger niveau.

Ons track record ten aanzien van customer service:

Trajecten met o.a. kanalen: email, telefonie, livechat, webcare, call me now

  • agile / omnichannel uitgevoerd of een deel van de kanalen
  • deelstromen of volledige oursourcing
  • op locatie in Alkmaar of extern (waaronder managed insourcing)
  • – Implementatieplannen (processen, organisatie, systemen, kanaalintroducties) – Vercommercialisering customer service trajecten:

  • retentie
  • churn risk prevention
  • conversieoptimalisatie
  • verrijking van klantdata

Aansturen van leveranciers van opdrachtgevers Diverse adviestrajecten en uitrol van deze trajecten die geleid hebben tot forse kostenreductie opdrachtgever en verhoging van klanttevredenheid eindklant:

    • implementatie calamiteitenplannen
    • selfservice
    • verbetering systematiek logging cases
    • proceswijzigingen
    • systeemwijziging
    • kanaalintroducties
    • agility kanalen en –strategie
    • optimalisatie snelteksten
    • Quality Monitoring strategie
    • FTR verbeterplannen
    • CSAT verbeterplannen
    • CES verbeterplannen
    • NPS verbeterplannen

Aanverwante diensten als webinars, seminar en vertegenwoordiging op beurzen

Het Customer Care Center neemt u de zorgen uit handen. In hoogtij dagen, voor de opvang van pieken en/of permanente opvang van uw klant- en prospectcontacten.