Klantenservice is in de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden voor organisaties. Wij juichen dit toe, de klant bepaalt immers het succes van uw organisatie. Wij stellen uw (potentiële) klant dan ook centraal in onze aanpak en onze klantcontactprofessionals tillen uw klantenservice naar een hoger niveau.

Ons track record ten aanzien van customer service:

  • Trajecten met o.a. kanalen: email, telefonie, livechat, webcare, call me now:
    - agile / omnichannel uitgevoerd of een deel van de kanalen
    - deelstromen of volledige outsourcing
    - op locatie in Alkmaar of extern waaronder (managed insourcing)
  • Implementatieplannen (processen, organisatie, systemen, kanaalintroducties)
  • Vercommercialisering customer service trajecten:
    - retentie
    - churn risk prevention
    - conversieoptimalisatie
    - verrijking van klantdata
  • Aansturen van leveranciers van opdrachtgevers
  • Diverse adviestrajecten en uitrol (kostenreductie opdrachtgever/verhoging klanttevredenheid eindklant):
    - proceswijzigingen en systeemwijzingen
    - kanaalintroducties
    - agility kanalen en –strategie
    - quality Monitoring strategie
    - verbeteringsplannen: FTR, CSAT, CES en NPS
    - selfservice
  • Aanverwante diensten zoals het presenteren van webinars, siminars en vertegenwoordiging op beurzen