Welkom
Het Customer Care Center is in 1999 opgericht omdat er sterk behoefte was aan iets anders dan de grijze massa: een kwalitatief contactcenter. Kwaliteit staat in onze missie, maar nog veel belangrijker… we zijn er elke dag mee bezig. Dit heeft de afgelopen jaren geleid tot de organisatie die Het Customer Care Center nu is: een middelgrote speler in de dynamische contactbranche die goed presteert ten opzichte van de markt. De mensen maken het verschil in onze organisatie.

Voor onze vestiging in Leiden zoeken wij een:

Contactcenter Manager
40 uur per week

Als Contactcenter Manager ben je eindverantwoordelijk voor de resultaten van de vestiging in Leiden. Samen met het Supervisie team zorg je voor operationele zaken op de werkvloer en het bereiken van de kwalitatieve en kwantitatieve targets. Je fungeert als schakel tussen het Supervisie team, de Projectmanagers, Planning en de klant. Hierbij geef je direct sturing en begeleiding aan de Supervisors en Senior Agents en indirect aan het team op de werkvloer.

De belangrijkste werkzaamheden bestaan uit:
– Coachen en begeleiden van jouw Supervisie team, zodat ze optimaal op hun project kunnen
presteren en de targets kunnen behalen
– Aansturen van de planner om een optimale bezetting van de werkvloer te realiseren en
– Opstarten van nieuwe campagnes in samenspraak met Project Management en ICT
– Analyseren van knelpunten in de operatie en initiëren van oplossingen
– Monitoren en analyseren van scores en uuropbrengsten en uitzetten van acties op basis van de
resultaten
– Bewaken van kwaliteit en compliance
– Rapporteren van resultaten aan management
– Sparringpartner zijn voor management team

Wij vragen:
– HBO werk- en denkniveau
– Gedegen ervaring binnen de Contactcenter branche
– Management skills: in staat om een team te bouwen en aan te sturen
– Goede commerciële, communicatieve en coachingsvaardigheden
– Cijfermatige en analytische vaardigheden

Wij bieden:
– Een informele werksfeer met een jong team
– Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën
– Goede arbeidsvoorwaarden: 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding en pensioenregeling
– Werkplek met prachtig uitzicht op Leiden

Waarom werken bij Het Customer Care Center
Bij ons bedrijf werken veel verschillende mensen in alle soorten en maten, achtergrond is niet belangrijk, instelling wel. Werken bij Het Customer Care Center betekent:

– Samen onze klanten blij maken: mooie en bekende A-merken
– Uitdagende werkzaamheden
– Flexibele werktijden
– Leuke collega’s en goede sfeer
– Marktconform salaris, hoger dan callcenter CAO
– Commerciële en communicatieve vaardigheden ontwikkelen
– Diverse trainingen en coachings
– Diverse team-uitjes en wedstrijden

Belangrijk voor onze functies:
– Goede communicatie vaardigheden
– Een commerciële instelling of commercieel talent en bereid om te leren
– Telefoonstem (ABN) en in geval van customer service ook foutloze geschreven communicatie

Doorgroeimogelijkheden:
– Senior academy waarin agents opgeleid worden tot senior agent en trainingen krijgen van o.a. onze contactcentermanager en directeur
– In de afgelopen jaren zijn er agents doorgestroomd naar: supervisor, ICT medewerker, planner en forecaster, ICT manager, projectmanager en directeur

Solliciteren:
Is dit de baan voor jou en vind je het leuk om in een dynamische bedrijf met veel jonge mensen te werken? Dan ontvangen we graag je cv en motivatie per e-mail: HRM@customercarecenter.nl.

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Saskia van Dooremaal, HR Adviseur: svandooremaal@customercarecenter.nl of 072-7501409